strömavbrott

just som internet funkar ska det bli strömavbrott. kul...
som jag mer eller mindre berättade om i förr förra inlägget tycker jag mycket om hårdrock. mina favorit band är Lordi, Disturbed, Two weeks, Metallica ofc mm. någon kanske undrar vad jag tycker om att läsa, sysslar med på fritiden osv. Då blir svaren på följande frågor..... Jag läser allt! helst manga men även fantasy som harry potter, gamla som greven av Montecristo och david copperfild eller engelska böcker som Lusy sullivan is getting married av Maryan keys. Min favorit manga är naruto som handler om ninjor. riktigt bra manga.
här är Gaara från naruto. han är inte liten i boken och inte heller söt. snarare elak. men här ser han vääääldigt gullig ut enligt mig ^^
jag brukar vara med mina kompisar eller träna på fritiden. jag hick i karate ett tag men tyckte inte om att behöva tävla och så eftersom att jag är rätt blyg. men jag lärde mig såpass mycket att jag kan träna själv mot en boxningssäck.
nu ska jag snart gå och läggamig. det är ett stort kemi prov på onsdag och jag ska plugga med mina kompisar imorgon innan skolan börjar (dvs plugga på de 3 minutrarna det tar att gå från skåpen till eget arbete salen (^^) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mobbaaaad

2012-02-21 @ 12:57:18
Postat av: Tuva

Snygg blogg. Kolla in min och lämna massor av kommentarer! Svara på min blogg för annars får jag aldrig svaret♥

2012-10-07 @ 20:04:53
URL: http://tuvaasallvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0